Facebook'a ilk tepki Minecraft'tan | Al Jazeera Turk - Ortadoğu, Kafkasya, Balkanlar, Türkiye ve çevresindeki bölgeden son dakika haberleri ve analizler

Bilim-Teknoloji

Facebook'a ilk tepki Minecraft'tan

Facebook'un sanal gerçeklik cihazı üreticisi Oculus VR'ı satın almasına ilk tepki Minecraft oyununu geliştiren Marcus Persson'dan geldi. Persson, Minecraft'ın Oculus sürümünü durdurduklarını açıkladı.

Konular: Bilim-Teknoloji

Haberin Öne Çıkanları

Minecraft'ın sanal gerçeklik sürümü olmayacak

Facebook'a Oculus tepkisi

Minecraaft Oculus Rift'e gelmeyecek

Facebook'a ilk tepki Minecraft'tan

facebook'un yaptığı bir açıklama ile oculus vr firmasını iki milyar dolara satın alması dünya çapında ses getirdi. oyunlarda sanal gerçeklik sunmak üzere yola çıkan ve oculus rift isimli bir cihazı bulunan firma, halen bu cihazı geliştirmeye çalışıyordu.

bazı oyun geliştiricilerle görüşme halinde bulunan oculus vr, son yılların fenomen oyunu minecraft'ın sanal gerçeklik sürümü üzerinde çalışıyordu. ancak facebook'un firmayı satın alması oyunun geliştiricisi olan marcus persson'ı kızdırdı. twitter hesabından açıklama yapan persson, 'anlaşmayı sona erdirdik. facebook beni korkutuyor' mesajını verdi.

açıklamalarına bloğunda yayınladığı bir yazıyla devam eden persson, facebok'un sosyal bir ağ olduğunu söyledi ve 'sosyal ağlarla çalışmak istemiyorum. ben oyunlarla çalışmak istiyorum' diyerek sözlerine açıklık getirdi.

minecraft cephesinde bu açıklamalar yapılırken oculus'la işbirliği içerisinde olan diğer oyun geliştiriciler ise satın almaya olumlu baktıklarını açıkladılar.

kaynak: al jazeera

Yorumlar

Bu sitede yer alan içerikler sadece genel bilgilendirme amacı ile sunulmuştur. Yorumlarınızı kendi özgür iradeniz ile yayınlanmakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üstlenmektesiniz. Böylelikle, Topluluk Kuralları ve Kullanım Koşulları'na uygun olarak, yorumlarınızı kullanmak, yeniden kullanmak, silmek veya yayınlamak üzere tarafımıza geri alınamaz, herhangi bir kısıtlamaya tabi olmayan (format, platform, süre sınırlaması da dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla) ve dünya genelinde geçerli olan ücretsiz bir lisans hakkı vermektesiniz.
;